Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Privacy and the Media

Andrew McStay
Hardcover | Engels
€ 225,95
+ 451 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Questions of privacy are critical to the study of contemporary media and society. When we're more and more connected to devices and to content, it's increasingly important to understand how information about ourselves is being collected, transmitted, processed, and mediated.

Privacy and the Media equips students to do just that, providing a comprehensive overview of both the theory and reality of privacy and the media in the 21st Century. Offering a rich overview of this crucial and topical relationship, author Andrew McStay:
  • Explores the foundational topics of journalism, the Snowden leaks, and encryption by companies such as Apple
  • Considers commercial applications including behavioural advertising, big data, algorithms, and the role of platforms such as Google and Facebook
  • Introduces the role of the body with discussions of emotion, wearable media, peer-based privacy, and sexting
  • Encourages students to put their understanding to work with suggestions for further research, challenging them to explore how privacy functions in practice
Privacy and the Media is not a polemic on privacy as "good" or "bad," but a call to assess the detail and the potential implications of contemporary media technologies and practices. It is essential reading for students and researchers of digital media, social media, digital politics, and the creative and cultural industries.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781473924925
Verschijningsdatum:
5/05/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
544 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 451 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.