Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Principles of Marketing, Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This book, the third S...Lees meer
Generation Y in Consumer and Labour Markets explores the role of people born in the late 1970s and 1980s as consumers and coworkers in an emerging pos...Lees meer
Der Berufseintritt der Generation Z hat große Auswirkungen auf Wirtschaft und Arbeitsleben. Die Generation Z, die ab Mitte der 90er Jahre geboren wurd...Lees meer
Die Bedeutung einer durchdachten und lebendigen Arbeitskultur steigt, ebenso die Schwierigkeit gute Talente zu finden und zu binden. Für die Personala...Lees meer
The car - once everybody's dream and a key status symbol in most countries and cultures - has been extensively questioned in the last decades and in t...Lees meer
Principles of Marketing, Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This book, the third S...Lees meer
Stay up to date with the current principles and major themes of Marketing, from theory to practice. Marketing: An Introduction, 4th edition by Brennan...Lees meer
Generation Y in Consumer and Labour Markets explores the role of people born in the late 1970s and 1980s as consumers and coworkers in an emerging pos...Lees meer
This book deals with Automobile Marketing and how distribution contributes to manufacturers' and dealers' competitiveness. Based on a thorough analysi...Lees meer
The car - once everybody's dream and a key status symbol in most countries and cultures - has been extensively questioned in the last decades and in t...Lees meer
Dieses Buch beschreibt die Auswirkungen des globalen Wettbewerbs auf Automobilhandel, -vertrieb und -produktion: Urbanisierung, weniger Führerscheinpr...Lees meer