Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Présente, en dix chapitres, les apports de ceux qui ont contribué le plus à ce qu'est devenu le marketing. Cette vision d'ensemble permet d'aborder to...Lees meer
Présentation, par ordre alphabétique de nom, d'une sélection de 20 théoriciens majeurs du marketing, illustrant les grands champs de la discipline : v...Lees meer
Marketing Management challenges the traditional view of marketing as a function, considering it instead as a series of processes pervading the entire ...Lees meer
Un manuel pour connaître toutes les techniques d'étude et leurs étapes dans un contexte de transformation digitale : les études qualitatives, les étud...Lees meer
Auteur éclectique par ses champs d’études, il s’est intéressé pendant les trente dernières années à de nombreux thèmes en comportement du consommateur...Lees meer
Présente, en dix chapitres, les apports de ceux qui ont contribué le plus à ce qu'est devenu le marketing. Cette vision d'ensemble permet d'aborder to...Lees meer