Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Management

A Value-Creation Process

Alain Jolibert, Hans Mühlbacher, Laurent Flores, Pierre-Louis DuBois
Paperback | Engels
€ 169,95
+ 339 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketing Management challenges the traditional view of marketing as a function, considering it instead as a series of processes pervading the entire organization and involving most personnel as part-time marketers. The authors argue that every company or institution must manage four main processes: strategic positioning, market intelligence, value creation and value generation.

Adopting a global approach, the book focuses on value creation and introduces students to the tools of the marketing mix in a process oriented manner.

New to this edition:
- New coverage of technology applications and developments and B2B marketing
- Consistent focus on value creation throughout
- More examples to illustrate theory
- Enhanced pedagogy including long case studies and exercises in every chapter

With its unique approach and international coverage, this book is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students of Marketing Management and will also appeal to MBA and other post-experience students.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
464
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780230240957
Verschijningsdatum:
31/07/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
216 mm x 272 mm
Gewicht:
1133 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 339 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.