Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Tupolev Tu-22 Blinder and Tu-22M Backfire led the Soviet Union's supersonic bomber air force from the 1960s, although the two aircraft were very different. The Tu-22--nicknamed Blinder by NATO--was the pioneering supersonic bomber in the USSR, entering production in 1960. The first Tu-22B aircraft entered Soviet service in 1962 and the aircraft continued into production until 1969 through several variants, including reconnaissance and electronic warfare versions. The aircraft was a mixed success as its performance compared unfavorably the Tu-16. It was also sold abroad to Libya and Iraq. The Tu-22M Backfire was developed by Tupolev during the 1960s when the Tu-22's shortcomings became apparent. The variable-geometry wings in the new design improved performance considerably and the new aircraft entered service in 1972 in the strategic bomber role and it was used in this capacity in the 1979-1989 war against Afghanistan. Yefim Gordon's unparalleled access to information on Russian aviation makes this the most complete book published on this fascinating aircraft.