Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It's hard to think of a solo female recording artist who has been as revered or as reviled over the course of her career as Tori Amos. Amy Gentry argues that these violent aesthetic responses to Amos's performance, both positive and negative, are organized around disgust-the disgust that women are taught to feel, not only for their own bodies, but for their taste in music. Released in 1996, Amos's third album, Boys for Pele, represents the height of Amos's willingness to explore the ugly qualities that make all of her music, even her more conventionally beautiful albums, so uncomfortably, and so wonderfully, strange. Using a blend of memoir, criticism, and aesthetic theory, Gentry argues that the aesthetics of disgust are useful for thinking in a broader way about women's experience of all art forms.