Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

To Improve the Academy

Resources for Faculty, Instructional, and Organizational Development

Paperback | Engels | Jb - Anker | nr. 49
€ 54,45
+ 108 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

An annual publication of the Professional and Organizational Development (POD) Network in Higher Education, volume 23 of To Improve the Academy is a collection of articles that explore the emerging climate of change is providing a backdrop for the concerns and constituents of higher education. In particular, the authors focus on promoting excellence in teaching and learning through faculty renewal.

To Improve the Academy, Volume 23, describes the ways in which faculty development is changing and offers insight on how to manage these changes. It is divided into three sections

  • Section I, Faculty Development in a Climate of Change: addresses the environment for scholarship and learning, how to lead change in the culture of assessment, and explains the role of teaching and learning centers
  • Section II, Quality of Work Life for Faculty and Faculty Developers: investigates strategies for creating vital and equitable work environments for faculty
  • Section III, Best Practices for Faculty Development: explores various approaches to faculty development, including the use of data, cultivating community, service-learning, and integrating junior faculty, graduate students, and part-time faculty into the institution

This book offers an essential resource for improvement in higher education to faculty and instructional development staff, department chairs, deans, student services staff, chief academic officers, and educational consultants.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
388
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 49

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781882982769
Verschijningsdatum:
1/09/2004
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
161 mm x 229 mm
Gewicht:
535 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 108 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.