Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

To Improve the Academy

Resources for Faculty, Instructional, and Organizational Development

Paperback | Engels | Jb - Anker | nr. 13
€ 54,45
+ 108 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

An annual publication of the Professional and Organizational Development (POD) Network in Higher Education, volume 18 of To Improve the Academy is a collection of articles that reflect upon the changing priorities within faculty development. While exploring traditional faculty and instructional development topics, the authors emphasize a movement away from individual service and toward a focus on organizational issues and long-term collaborations. In total, this book serves to reexamine the academy's priorities, values, and vision for the future.

The book is divided into three sections:

  • Section I, Organizational Change in the Academy and in POD: examines the role of multiculturalism in faculty development
  • Section II, Collaboration and Partnerships: describes how programs can be strengthened by involving students and faculty and encouraging collaborative efforts between educational developers and faculty
  • Section III, Examining Assumptions About Teaching and Faculty Development: focuses on the need to integrate teaching, research, and service by examining faculty interactions with students

The articles featured in To Improve the Academy, Volume 18 are designed to challenge readers to think carefully about how and why they work as they do in order to grapple with emerging changes in higher education. The book offers an essential resource for improvement in higher education to faculty and instructional development staff, department chairs, deans, student services staff, chief academic officers, and educational consultants.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 13

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781882982318
Verschijningsdatum:
1/04/2007
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
160 mm x 229 mm
Gewicht:
439 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 108 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.