Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

John O'Shaughnessy, Nicholas O'Shaughnessy
Paperback | Engels | Routledge Interpretive Marketing Research | nr. 6
€ 85,45
+ 170 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. In recent years, conventional ideas of 'free will' have come under attack in the context of consumer choice and similarly, postmodernists have sabotaged the very notion of consumer rationality. O'Shaughnessy and O'Shaughnessy adopt a moderating perspective, reviewing and critiquing these attacks in order to work towards a more nuanced view of the consumer: neither entirely autonomous nor perfectly rational.

While the first part of this book concentrates on assailing critiques of 'free-will', the second part takes issue with the postmodernist emphasis on the non-rational. The authors situate these critiques in the context of key academic debate, examining the logic and empirical bases for their claims thus leading to a deeper understanding of 'bounded' rationality and the potential of the adaptive unconscious to affect consumer choice.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
146
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 6

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138986411
Verschijningsdatum:
17/01/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
226 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 170 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.