• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Fall of Advertising and the Rise of PR

Al Ries, Laura Ries
Paperback | Engels
€ 13,95
+ 27 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations.

Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising.

Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why

  • advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility;
  • the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up by PR;
  • advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity.

Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
295
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780060081997
Verschijningsdatum:
11/05/2004
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
136 mm x 203 mm
Gewicht:
272 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 27 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.