Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Crisis Manager

Facing Disasters, Conflicts, and Failures

Otto Lerbinger
Paperback | Engels | Routledge Communication
€ 104,45
+ 208 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Responding to the era of crises in which we now live, The Crisis Manager offers wise counsel for anticipating and responding to crises as well as taking the steps required to reduce the impact of these events. Spotlighting the reality of crisis at levels ranging from local to global, author Otto Lerbinger helps readers understand the approaches and ways of thinking required for successful crisis management in today's world. As no organization or individual is immune from crisis, he guides managers to make good decisions under conditions of high uncertainty, and to consider the interests not only of stockholders but also of a wide variety of stakeholders.

With a focus on the threat of crises to an organization's most valuable asset - its reputation - The Crisis Manager covers:

  • Preparation for crisis, including crisis communication planning
  • Physical crises - natural, biological, and technological
  • "Human climate" crises, stemming from targeted attacks on an organization's policies, actions, or physical holdings
  • Crises due to management failure, including mismanagement, skewed values, deception, and misconduct

New to this second edition are the use of social media in crisis management, and chapters on image restoration strategies and crises stemming from mismanagement, as well as a comprehensive updating of the entire work. Real-world case studies provide examples of what worked and what did not work, and the reasons why.

Written for present and future crisis managers in all types of businesses and organizations, this resource will be required reading for students in public relations, business, and management, as it prepares them for their crucial roles as decision makers.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
384
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415892315
Verschijningsdatum:
7/11/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
150 mm x 226 mm
Gewicht:
376 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 208 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.