Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategic Brand Management

Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy, Simon Pervan
Paperback | Engels
€ 75,95
+ 151 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A brand is not merely a representation of a product: it is an emotional and symbolic perception we develop that influences our thoughts, feeling, and behavior. Strategic Brand Management is the only textbook to go beyond the standard branding models to fully explore this perception and consider brands as truly sociocultural phenomena. The book's innovative framework separates a brand's concept into its functional and emotional parts to give students a complete understanding of how brands operate and how they compete for consumer loyalty.

Written by international experts in the field, the book draws on contemporary sociology, anthropology, and social theory, but the authors' wide experience of consulting and teaching ensure that these complex and exciting ideas are firmly grounded in managerial applications. Diverse and dynamic examples--from the pull of the latest Samsung phone to British associations with tea, from Diesel's social brand positioning to Nintendo's use of brand nostalgia--are accompanied by advertisements and images from the global campaigns to bring the concepts and theories to life. End-of-chapter case studies provide longer illustrations of branding application and challenge students to question company practices and apply the theories from the chapter.

The definitions and ideas used in the study of branding are distilled into "Key Concepts," listed at the start of chapters and revisited within chapters, which summarize the essential points. A clear structure, diagrams of branding models, discussion questions, and a compact format ensure the book is accessible as well as relevant. As a result, Strategic Brand Management is the complete and essential textbook for students aiming to develop their academic and professional skills and learn more about this challenging and profitable industry.

ONLINE RESOURCES:

For Students:
*Web exercises
*Web links
*Video links

For Lecturers:
*PowerPoint slides
*Resource box

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
368
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780198797807
Verschijningsdatum:
19/09/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
188 mm x 241 mm
Gewicht:
725 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 151 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.