Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sprachsensibler Fachunterricht wird fächerübergreifend alsKönigsweg zum Umgang mit sprachlicher Heterogenitätdiskutiert. Allerdings ist das Konzept bislang nurunzureichend fachdidaktisch profiliert und kaum empirischfundiert. Hier setzt der vorliegende Band an. Die Beiträgezielen auf eine theoretische und diagnostische FundierungSprachsensiblen Geschichtsunterrichts. Sie präsentierenaktuelle geschichtsdidaktische Forschungsergebnisse und-perspektiven, und sie liefern Anregungen für dieUnterrichtspraxis und Lehrkräftebildung.