Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

SIAM E-BOOK

principles and practices for service integration and management

Niklas Engelhart, Peter McKenzie, Dave Armes, Peter Wiggers
E-book | Engels | Best practice
€ 48,34
+ 48 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

The increasing complexity of the IT value chain and the rise of multi-vendor supplier ecosystems has led to the rise of Service Integration and Management (SIAM) as a new approach.

Service Integration is the set of principles and practices, which facilitate that collaborative working relationships between service providers required to maximize the benefit of multi-sourcing. Service integration facilitates the linkage of services, the technology of which they are comprised and the delivery organizations and processes used to operate them, into a single operating model.

SIAM is a relatively new and fast evolving concept. SIAM teams are being established in many organizations and in many different sectors, as part of a strategy for (out)sourcing IT services and other types of service.

This is the first book that describes the concepts of SIAM. It is intended for:

• ITSM professionals working in integrated multi-sourced environments;

• Service customer managers, with a responsibility to secure the business supply of IT services in a multi-sourced environment;

• Service provider delivery managers with a responsibility to integrate multiple services to meet the demands of the customers’ business and users;

• Service provider managers with responsibilities to manage integrated services, participating in a multi-sourced environment.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
225
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401805780
Verschijningsdatum:
17/11/2015
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Formaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 48 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.