Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Research Traditions in Marketing

Hardcover | Engels | International Quantitative Marketing | nr. 5
€ 279,45
+ 558 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Divergence: A Source of Creative Thinking The outstanding job accomplished by Bernard, Gary, and Gilles is really praiseworthy: not only did they succeed in completing within a remark- ably short span of time the editing of the contributions to the conference that marked the 20th Anniversary of the European Institute for Ad- vanced Studies in Management; they have also managed to elicit numerous insightful comments from a host of dashing young scholars as well as from the fortunate few established authorities whose findings have long be- come leading articles in the best academic journals, who now chair those journals' editorial boards, and after whom great scientific awards have been named. In so doing, our dedicated triumvirate has blended together pieces of diverse research traditions-some of them quite puzzling-and mixed significantly differentiated styles of expression. The controversial display of self-confidence by some distinguished colleagues, the amazingly emo- tional "good old" memories revived by their peers, the scapegoat-finding and moralizing confessions produced by some of their disciples together with the detached systematic rigidity of some others all combine to pro- duce a multivarious patchwork that may well prove the existence of a marketing scholar lifecycle. This cartoon-like four-class typology might even make it worth the reader's while to indulge in some guesswork to discover the sequence of the four stages as an exercise and then partition the author population accordingly.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
442
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 5

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780792393887
Verschijningsdatum:
31/01/1994
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
825 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 558 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.