Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage fait suite au congrès organisé à Metz en juin 2003 par l'Association Internationale de Recherche sur le Travail. Il présente une sélection de contributions dont l'articulation fournit une grille de lecture pour l'étude et la compréhension des relations de travail au sein des organisations. En prenant appui sur une conception renouvelée de l'organisation dans laquelle la place centrale de l'acteur/sujet est explicitement reconnue, il tente de rapprocher performance sociale, via les relations sociales, et performance économique. Selon les auteurs, les sciences de gestion, en tant que sciences de l'action, s'inscrivent inéluctablement dans une double démarche qui associe à la fois recherche de création de valeur et démarche éthique. Cette dialogique entre éthique et valeur, loin de leur apparaître comme contradictoire, offre un cadre susceptible de réconcilier les intérêts divers, souvent opposés, des parties prenantes et de l'organisation. Il en découle une approche organisationnelle et sociétale qui adopte la coopération (voire le conflit) et non la seule recherche du profit comme modèle de gestion à privilégier.