Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ce deuxième ouvrage consacré - par l'ADBS - à l'analyse de la valeur, présente une vingtaine d'études de cas : autant de tentatives de soumettre le développement des produits et services d'information à la maîtrise des évolutions technologiques, à la recherche de la qualité, et à la rationalisation des choix économiques. On rencontrera, dans ce recueil de témoignages concrets, la plupart des situations auxquelles peuvent être confrontés les gestionnaires de services, et les concepteurs de produits d'information. Fondée sur la méthode de l'analyse de la valeur en documentation, dont les auteurs sont à présent des experts reconnus, la pratique du management de l'information, qui est ici définie, s'appuie sur une analyse rigoureuse des besoins, une maîtrise permanente des coûts, et une réelle stimulation des capacités inventives au sein des organisations.