Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Port of Southampton saw many changes in the 1960s and 1970s. These two decades saw the decline of the liner trade, a major strike that all but killed the British shipping industry, the rapid growth of containerization, and the early shoots of Britain's cruise ship phenomenon. Using a unique collection of images, none previously published before, and all taken by one man on his frequent visits to the port during the 1960s and 1970s, this book shows many vessels long gone, companies who no longer sail and ways of life that have disappeared. From liners to tramp steamers, from pleasure boats to ferries, Port of Southampton in the 1960s and 1970s shows the changing face of the South Coast's largest port. Vessels from major companies such as Shaw Savill, Cunard, P&O, Orient Line, and smaller ones such as Sitmar, Rotterdam Lloyd, Lauro and Aznar are all illustrated, as are ferries, warships, pleasure craft and cargo vessels.