Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Organizational Change and Relational Resources

€ 182,45
+ 364 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Transitioning organizations to the new normal following environmental shocks, economic upheavals, and technological innovations is a challenge to classic organizational management. The main reason: because no single organization knows precisely what the target of change is. Resources created and operated in relationships can support the organization in overcoming its constraints, changing faster, and adapting better.

This book takes a relational perspective on how organizations adjust and adapt to their turbulent environment. Drawing from a broad literature and empirical studies, this book offers novel insights into how businesses create, grow, and manage relationships with partners to support strategic change. It discusses the benefits of cooperating with partners and relying on shared resources, while controlling relational risks. It presents key relational processes including organizational intelligence, open culture, knowledge sharing routines, motivation, co-creation, and communication. It discusses focus areas: longevity of family firms, improving health and safety in medical services, crisis management, public administration reforms, and relational risk management.

This book is a valuable resource for researchers and students in the fields of organizational studies, organizational change, technology, and innovation management. Managers and entrepreneurs can find inspiration, motivation, and strategies for implementing and managing relationships along the value chain.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
248
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032000718
Verschijningsdatum:
8/06/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
526 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.