Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Organization and Marketing (RLE Marketing)

Peter Spillard
Hardcover | Engels | Routledge Library Editions: Marketing | nr. 23
€ 198,95
+ 397 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Taking as its starting point the nature of marketing tasks, this book draws on organizational theories and makes its own contribution to generate insights and understanding about some of the concerns that need to be deal with if marketing success is to be achieved. The book surveys developments in the study of organizations, and considers how organizations can be adapted to better serve the needs of marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
242
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 23

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138793552
Verschijningsdatum:
16/09/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 231 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 397 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.