Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Serious games can provide a convenient and straightforward access to complex knowledge for all age groups. However, learning achievements depend largely on learners' non-cognitive factor disposition. With the aim of combining the fields of serious games and non-cognitive factors, this research focuses on the use of a business simulation which conveys change management insights. Business simulations are a subset of serious games and are perceived as a non-traditional learning method.The objectives of this work are versatile: (1) developing a scale, which measures learners' knowledge and skills increase gained from a business simulation, (2) investigating the effects of non-cognitive factors on learning in this business simulation environment and (3) exploring the moderating role of team preference in this type of learning setting. Using the newly developed scale, this work finds that learners' skills and knowledge states are more pronounced after playing the business simulation.