• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Decisions Under Uncertainty

Dung Nguyen
Hardcover | Engels | International Quantitative Marketing | nr. 6
€ 270,95
+ 541 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Remarkable advance in quantitative marketing research in the last two decades, incorporating applied microeconomic theories, operations research and management applications, has brought the field of marketing alongside with finance, accounting and productionto within an executive'sreach for a sophisticatedtoolbox for decision- making in an increasingly competitive and complex business environment. A quick look at Marketing, a recently published book edited by Eliashberg and Lilien would indicate even to the casual reader the extent of such methodological progress made by marketing scholars. Even in such an impressive and nearly exhaustive collection oftopics, with the notable exception pointed out by the editors of applicationsofthe scanner data, and in spite of the reference to it, an important omission is related to the issues ofmarketing decisions under conditions ofuncertainty. It is fairly obvious to the marketing executive and academician alike to recognize the important role uncertaintyplays in marketingdecisions such as pricing, promotion, advertising, sales force management, and others. The major purpose of this study is to address certain major marketing decision variables within the general context of an uncertain environment. While there have been significant progresses in analyzing marketing behaviors in a stochastic environment, the sourcesscatteramong differentmanagementandmarketingjoumals; and to the extent that these issues are addressed at all, they have aimed mainly at each separate, specifictopic at a time. Thus, our effort to bring these studies together in the same framework should facilitate our in-depth analysis of these important phenomena.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
315
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 6

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780792399643
Verschijningsdatum:
31/08/1997
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
653 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 541 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
AANGERADEN

Alles voor een vliegende start

op school en op kantoor
AANGERADEN
Tips voor een vliegende start
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.