Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Managing Service Firms

The Power of Managerial Marketing

Per Skålén
€ 21,95
+ 43 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Based on a conceptual analysis of marketing texts, particularly service marketing texts, and a case study of a service firm that utilizes approaches to managing organizations that have been developed within the boundaries of marketing, this book presents a critical examination of marketing as a managerial practice. Skålén focuses in particular on the managerial research tradition and managerial practice referred to as service marketing (sometimes service management), which is seen as a 'dominant managerial logic' by many marketing scholars.

Skålén analyzes the governmentality of service marketing through textual representations of managerial marketing and a case study of a service organization. Based on the former, the author argues that managerial marketing has always promoted and fostered customer orientation as the main governmental rationality and that this rationality in service marketing targets human beings more exclusively than previously. This book contributes to critical marketing research since this research tradition lacks studies of empirical responses to managerial marketing which articulate a radical social critique.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
198
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138864122
Verschijningsdatum:
27/02/2015
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
272 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 43 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.