Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Managing Manufacturing Knowledge in Europe in the Era of Industry 4.0

Managing Manufacturing Knowledge in Europe in the Era of Industry 4.0

Justyna Patalas-Maliszewska
€ 182,45
+ 364 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Manufacturing companies need to adapt to the requirements of functioning in the era of Industry 4.0 and major technological disruptions. The use of knowledge-based decision support tools has also become necessary in order for enterprises to survive in a competitive environment. This book offers a new approach to designing the knowledge management process and integrating it with the implementation of Industry 4.0 technology.

The book presents the methods used in a customer-oriented organisation for management of manufacturing knowledge. More specifically, methods for defining and collecting customer requirements are presented and methods on how to receive manufacturing knowledge, as well as how to formalise the acquired knowledge using key technologies of Industry 4.0, are discussed. The author also presents real case studies from Western and Central Europe and offers recommendations for the production manager. The instrumentation of methods and tools to support knowledge management, in the production of individualised products presented therein, will allow the manufacturing company to be transformed digitally into a customer-oriented organisation operating in accordance with the assumptions of Industry 4.0.

This book will be a valuable read for production researchers, academicians, PhD students and postgraduate-level students of industrial engineering and industrial management. The practical case studies will also make the book a useful resource for managers of manufacturing enterprises.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
172
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032204703
Verschijningsdatum:
7/07/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
435 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.