Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Making Teaching Learning Visible

Course Portfolios and the Peer Review of Teaching

Daniel Bernstein, Amy Nelson Burnett, Amy Goodburn, Paul Savory
Hardcover | Engels | Jb - Anker | nr. 67
€ 54,45
+ 108 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

With higher education's refocus over the last three decades on bringing greater recognition and reward to good teaching, the idea of peer review has gained popularity. One tool for documenting and reflecting on the quality of teaching and student learning is a course portfolio. A course portfolio captures and makes visible the careful, difficult, and intentional scholarly work of planning and teaching a course.

Illustrated through examples of course portfolios created during a four-year project on peer review of teaching, this book demonstrates how faculty can integrate well-designed peer review into their daily professional lives, thus improving their teaching by incorporating a means for assessment and collaboration and revealing the student learning that happens with effective teaching within an institutional reward systems.

This book offers a model of peer review intended to help faculty document, assess, reflect on, and improve teaching and student learning through the use of a course portfolio. It features a rich collection of materials--including four dozen exhibits to help assemble a portfolio, reviewers' comments, and reflections drawn from more than 200 professors and portfolio authors in various disciplines and institutions--that faculty can use to develop their course portfolios to be used in their peer review of teaching.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 67

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781882982967
Verschijningsdatum:
1/06/2006
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 108 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.