Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hoe profileer je jouw organisatie op de juiste manier op LinkedIn? De LinkedIn bedrijfspagina biedt veel kansen en mogelijkheden en past in veel organisaties goed binnen de marketingmix. Het sluit vaak perfect aan op het communicatieplan en is steeds vaker onderdeel van de contentstrategie. Het is een mooie aanjager voor je website maar ook een prachtig kanaal om prospects en klanten op de hoogte te houden van jullie werkzaamheden, projecten, successen en ontwikkelingen op gebied van producten en diensten.
Dit boek is een overzichtelijke en duidelijke handleiding boordevol tips en adviezen om (nog meer) succes te halen uit je LinkedIn bedrijfspagina.
ONDERWERPEN:
• Hoe profileer je jouw bedrijf op LinkedIn.
• Wat zijn de voordelen ten opzichte van het persoonlijke LinkedInprofiel.
• Hoe maak je je bedrijfspagina zichtbaar en vindbaar.
• Hoe creëer je goede updates, waar moet je op letten en hoe zorg je voor meer interactie.
• Hoe trek je meer volgers aan voor je bedrijfspagina en met welke content.
• Hoe zet je employee advocacy binnen je organisatie in, hoe laat je je medewerkers meewerken aan het genereren van meer bekendheid en uiteindelijk omzet.
• Welke vormen van adverteren zijn er, op welke doelgroepen kun je je advertenties richten en hoe maak je er effectief gebruik van.
• Hoe werkt campagnebeheer, welke statistieken kun je aflezen.
• Hoe profileer je je als werkgever en hoe bouw je aan een relatie met je toekomstige werknemers.
• Hoe kun je leren van je statistieken.
• Hoe zet je je website en andere kanalen in om je bedrijfspagina meer aandacht te geven.