Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
De meest recente versie is op dit moment 2e druk van november 2019.Als bedrijf kun je LinkedIn voor vele doeleinden inzetten, hoe klein of groot je bedrijf ook is, voor alle soorten en maten ondernemers is het geschikt. Doelgerichte updates plaatsen, adverteren, je bedrijf als werkgever profileren, er zijn zoveel meer mogelijkheden dan het persoonlijke profiel. LinkedIn expert Corinne Keijzer van Digital Moves leert je in dit bijna 300 pagina's tellende boek alle geheimen omtrent de LinkedIn bedrijfspagina kennen.Kortom, het is weer een handleiding boordevol tips en adviezen om (nog meer) succes te halen uit je LinkedIn bedrijfspagina. Waar wacht je nog op!ONDERWERPEN: - Hoe profileer je jouw bedrijf op LinkedIn, wat zijn de voordelen ten opzichte van het persoonlijke profiel- Hoe maak je je bedrijfspagina zichtbaar en vindbaar- Hoe creëer je goede updates, waar moet je op letten en zorg je voor meer interactie- Hoe trek je meer volgers aan voor je bedrijfsprofiel met de juist content- Hoe zet je employee advocacy binnen je organisatie in, hoe laat je je medewerkers meewerken aan het genereren van meer bekendheid en uiteindelijk omzet- Welke vormen van adverteren zijn er, op welke doelgroepen kun je je advertenties richten en hoe maak je er effectief gebruik van- Hoe werkt campagnebeheer, welke statistieken kun je aflezen- Hoe profileer je je als werkgever en hoe bouw je aan een relatie met je toekomstige werknemers- Hoe kun je leren van je statistieken- Hoe zet je je website en andere kanalen in om je bedrijfspagina meer aandacht te gevenOver de auteur Corinne Keijzer: Corinne is volledig gespecialiseerd in socialmedia-marketing en richt zich daarnaast als officieel ambassadeur van LinkedIn vooral op het wegwijs maken van professionals op LinkedIn, met name op gebied van social selling, marketing en personal branding. Daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte workshops en trainingen, wordt ze veel gevraagd als spreker en is ze auteur van dé LinkedIn handleiding voor personen welke al ruim 100.000 keer gedownload is.Ze schreef daarnaast ook de boeken en e-books 'Facebook voor ondernemers', 'Meer succes met LinkedIn!', 'Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator!' en 'LinkedIn voor bedrijven' en geeft online video trainingen over LinkedIn via Digital Moves Academy. Daarnaast blogt Corinne veel over LinkedIn en social media op haar eigen website (www.corinnekeijzer.nl) en op Marketingfacts.nl en wordt ze regelmatig gevraagd door tv, kranten, vakbladen en magazines om haar mening te geven over social media. Corinne is in 2017 zzp'er van het jaar geworden in de categorie 'Coaching & Training'.