• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Les 22 lois du marketing

si vous les transgressez, c'est à vos risques et périls

Al Ries, Jack Trout
Paperback | Frans
€ 23,00
+ 46 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Les 22 lois du marketing

La plupart d'entre nous sont persuadés qu'une stratégie marketing correctement conçue, exécutée et financée atteint de facto son objectif. Il n'en est rien. Des milliards ont ainsi été engloutis dans des plans marketing qui n'avaient pas la moindre chance de réussir.


Pour en finir avec les mythes du marketing, les auteurs nous livrent les grands principes qui régissent la réussite et l'échec d'une stratégie. Vous saurez alors pourquoi certaines bonnes idées n'ont jamais rencontré de succès et vous comprendrez ce qu'il aurait fallu faire pour qu'elles aboutissent. Illustrées de nombreux exemples, les 22 lois du marketing sont les fondamentaux essentiels et inaltérables de toute stratégie marketing.


Best-seller mondial, ce classique est le livre indispensable à tous les professionnels et étudiants en marketing !

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100824526
Verschijningsdatum:
1/09/2021
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
270 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 46 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.