Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Le marketing

Laurent Hermel, Pascale Hermel
Paperback | Frans
€ 30,50
+ 61 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Le marketing est omniprésent. Enjeu stratégique dans l'entreprise,
il est également utilisé dans les administrations, les services publics,
le secteur de la culture et des loisirs, les associations caritatives...
qui en appliquent les principes sans toujours en utiliser le terme.

Vous êtes chef d'établissement ou d'entreprise (PME/PMI, TPE),
créateur d'entreprise, en cours de reconversion ou de formation,
cadre opérationnel, cadre non spécialiste, responsable d'administration,
de service public, de collectivité locale, du secteur de la culture
et des loisirs, d'association caritative... cet ouvrage vous servira de guide
pour appréhender rapidement les clés du marketing.

Au fil d'une centaine de questions et de 11 chapitres clés, Laurent
Hermel et Pascale Hermel, spécialistes du domaine, vous aideront
à assimiler efficacement les principes de base et l'essentiel
du fonctionnement des démarches marketing.


  • En quoi consiste la démarche marketing ?

  • Qu'est-ce que la recherche marketing ?

  • Qu'est-ce qu'une étude qualitative ?

  • Quels sont les principaux critères de segmentation en «B to B» ?

  • Quels éléments caractérisent une gamme de produit ?

  • Qu'est-ce que le prix psychologique ?

  • Quels sont les principaux objectifs de la politique de communication
    d'une entreprise ?

  • Comment la pratique du marketing évolue-t-elle dans l'entreprise ?

Ce guide inédit répondra à toutes vos interrogations et vous donnera
le mode d'emploi du marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782124755554
Verschijningsdatum:
28/06/2007
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 210 mm
Gewicht:
330 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.