Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. ITIL®4 – A Pocket Guide

ITIL®4 – A Pocket Guide E-BOOK

Jan van Bon
E-book | Engels | Best practice
€ 21,72
+ 21 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long
recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many
languages. Over the years this authoritative guide has earned its place
on the bookshelves and in the briefcases of industry experts as they
implement best practices within their organizations.
This pocket guide will provide readers with an understanding of the
ITIL 4 service management framework, by:
* understanding the key concepts of service management
* understanding how the seven ITIL guiding principles can help an
organization adopt and adapt service management
* understanding the four dimensions of service management
* understanding the purpose and components of the ITIL service
value system
* understanding the six activities of the service value chain, and how
they interconnect
* knowing the purpose and key terms of 15 of the 34 ITIL practices
* understanding seven of these 15 ITIL practices in detail
All exam requirements for the ITIL 4 Foundation exam are covered
in this pocket guide. It also provides support for everyone who has
knowledge of previous ITIL editions and is looking for a bridge to
the new edition. ITIL 4 took a big leap into the modern world of IT
service management, covering the latest principles and practices in
a customer-focused, service-centric way, enabling Agile principles for
maximum support of any business.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
180
Taal:
Engels
Reeks:
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401804400
Verschijningsdatum:
19/04/2019
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 21 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.