Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.
* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement. * Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt. * Dit boek beschrijft de belangrijkste bouwstenen van de standaard, die kunnen worden toegepast in combinatie met iedere methode of best practice op het gebied van IT service management, zoals ITIL maar ook andere. * Dit boek legt uit aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een ISO/IEC 20000 accreditatie. * Aan het eind van het boek is een ISO/IEC 20000 Foundation voorbeeldexamen (EXIN) opgenomen. * Dit boek is verkrijgbaar in de volgende talen: Engels, Duits, Japans, Nederlands, Spaans, Braziliaans-Portugees.