• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Is Food Marketing Making Us Fat?

A Multi-Disciplinary Review

Pierre Chandon, Brian Wansink
Paperback | Engels | Foundations and Trends(r) in Marketing | nr. 1
€ 88,45
+ 176 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Is Food Marketing Making Us Fat? reviews the literature in marketing, nutrition, psychology, economics and related disciplines that investigate the link between marketing activity, food intake and obesity, with a particular emphasis on the effects of marketing on overeating. The authors bring together streams of research which have so far been largely disconnected. To limit the scope of the review, this monograph focuses on the direct effects of marketing activity under the direct control of food marketers and on consumption volume because of its direct impact on food/energy intake. It also reviews studies on food choice to the extent that it obviously impacts energy intake but exclude studies of the effects of marketing on energy expenditure.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
98
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 1

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781601984661
Verschijningsdatum:
30/06/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
149 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 176 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.