Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Hbr's 10 Must Reads on Sales (with Bonus Interview of Andris Zoltners) (Hbr's 10 Must Reads)

Hbr's 10 Must Reads on Sales (with Bonus Interview of Andris Zoltners) (Hbr's 10 Must Reads)

Harvard Business Review, Philip Kotler, Andris Zoltners, Manish Goyal, James C Anderson
Hardcover | Engels | HBR's 10 Must Reads
€ 60,45
+ 120 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Sales isn't about pushing products or being efficient; it's about building the right systems to manage and empower your salespeople.

If you read nothing else on sales, read these 10 articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review; articles and selected the most important ones to help you understand how to create the conditions for sales success.

This book will inspire you to:

  • Understand your customer's buying center
  • Integrate your sales and marketing operations
  • Assess your business cycle and its impact on your sales force
  • Transition away from solution sales
  • Leverage the power of micromarkets
  • Introduce tiebreaker selling and consensus selling
  • Motivate your sales force properly

This collection of articles includes: "Major Sales: Who Really Does the Buying," by Thomas V. Bonoma; "Ending the War Between Sales and Marketing," by Philip Kotler, Neil Rackham, and Suj Krishnaswamy; "Match Your Sales Force Structure to Your Business Life Cycle," by Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha, and Sally E. Lorimer; "The End of Solution Sales," by Brent Adamson, Matthew Dixon, and Nicholas Toman; "Selling into Micromarkets," by Manish Goyal, Maryanne Q. Hancock, and Homayoun Hatami; "Dismantling the Sales Machine," by Brent Adamson, Matthew Dixon, and Nicholas Toman; "Tiebreaker Selling," by James C. Anderson, James A. Narus, and Marc Wouters; "Making the Consensus Sale," by Karl Schmidt, Brent Adamson, and Anna Bird; "The Right Way to Use Compensation," by Mark Roberge; "How to Really Motivate Salespeople," by Doug J. Chung; and "Getting Beyond 'Show Me the Money, '" an interview with Andris Zoltners by Daniel McGinn.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
192
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781633694538
Verschijningsdatum:
23/05/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
385 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 120 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.