Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der Güterverkehr auf den Straßen belastet Infrastruktur und Umwelt. Die prognostizierte Zunahme des Schwerlastverkehrs wird die Probleme gerade in Deutschland als geographischem Mittelland weiter verschärfen. Im Rahmen eines rechtsgutachterlichen Ansatzes untersucht der Verfasser die Optionen, den Wirtschaftsverkehr nach der Zieltrias Vermeidung, Verlagerung und Optimierung durch ordnungsrechtliche Instrumente oder verhaltenslenkende Abgabe umweltverträglicher zu gestalten. Im Ergebnis lassen jedoch die verkehrs- und industriepolitischen Festlegungen der Europäischen Union wenig Raum für einen nationalen Alleingang. Die Studie muß damit zahlreichen tagespolitischen Vorschlägen in der oft emotional geführten öffentlichen Debatte über die zukünftige Verkehrspolitik ihre Untauglichkeit bescheinigen. An verkehrspolitischen Fragen Interessierte können sich einen Überblick über die Ansätze der europäischen und deutschen Güterverkehrspolitik verschaffen und sich selbst von der Substanz der verkehrspolitischen Ideen der Parteien und Interessenverbände überzeugen.