Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines food in the United States in the age of the Internet. One major theme running through the book is business opportunities and failures, as well as the harms to consumers and traditional brick-and-mortar companies that occurred as entrepreneurs tried to take advantage of the Internet to create online companies related to food. The other major theme is the concept of trust online and different models used by different companies to make their web presence seem trustworthy. The book describes a number of major food companies, including AllRecipes, Betty Crocker, Cook's Illustrated, Epicurious, Groupon, OpenTable, and Yelp. The book draws on business history, food studies, and information studies for its approach.