Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Evaluating User Experience in Games

Concepts and Methods

Hardcover | Engels | Human-Computer Interaction
€ 153,95
+ 307 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

It was a pleasure to provide an introduction to a new volume on user experience evaluation in games. The scope, depth, and diversity of the work here is amazing. It attests to the growing popularity of games and the increasing importance developing a range of theories, methods, and scales to evaluate them. This evolution is driven by the cost and complexity of games being developed today. It is also driven by the need to broaden the appeal of games. Many of the approaches described here are enabled by new tools and techniques. This book (along with a few others) represents a watershed in game evaluation and understanding. The eld of game evaluation has truly "come of age". The broader eld of HCI can begin to look toward game evaluation for fresh, critical, and sophisticated thi- ing about design evaluation and product development. They can also look to games for groundbreaking case studies of evaluation of products. I'll brie y summarize each chapter below and provide some commentary. In conclusion, I will mention a few common themes and offer some challenges. Discussion In Chapter 1, User Experience Evaluation in Entertainment, Bernhaupt gives an overview and presents a general framework on methods currently used for user experience evaluation. The methods presented in the following chapters are s- marized and thus allow the reader to quickly assess the right set of methods that will help to evaluate the game under development.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
277
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781848829626
Verschijningsdatum:
19/05/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
580 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 307 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.