Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Ethical and Social Marketing in Asia

Bang Nguyen, Chris Rowley
Hardcover | Engels | Chandos Asian Studies
€ 136,95
+ 273 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

There is a growing interest in firms' adoption of ethical and social marketing approaches among academics and practitioners alike. Ethical Marketing is the application of ethics into the marketing process, and Social Marketing is a concept that seeks to influence a target audience for the greater social good. Ethical and Social Marketing in Asia examines this so-far unexplored area, investigating why differing cultures and consumption behaviours require different emphasis in different markets. The diversity of the Asian countries provides a perplexing environment to the development and management of ethical and social marketing. The belief that bottom line profits is enough for a company, is often not favourably viewed by Asian countries emphasising collective, social and long term benefits for the people and country. Due to these interesting characteristics and complexities, the study of ethical and social marketing in Asia is a timely topic. The first chapters introduce Ethical Marketing in Asia, followed by case studies of how the approach is used across 14 diverse economies, geographically based on 'clusters'; North East, (China, Taiwan, Japan, South Korea), South East (Singapore, Malaysia, Thailand, Vietnam, Cambodia, the Philippines, Indonesia) and South Asia (India, Pakistan, Bangladesh). The second part discusses Social Marketing using the same sequence of regions and economies and the third part explores the unique link to Fairness Management in Asia, followed by a conclusion.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
342
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780081000977
Verschijningsdatum:
19/02/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
657 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 273 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.