• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
€ 46,45
+ 92 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Was ist zu tun, wenn ein Gast ein anderes Zimmer möchte? Wie reagiert man angemessenauf Beschwerden? Was ist ein Weckruf?Die Arbeit am Hotelempfang ist vielfältig und abwechslungsreich. Aus diesem Grundsind Hotelfachleute auch Allrounder, die die Arbeit in den unterschiedlichen Abteilungeneines Beherbergungsbetriebes beherrschen. Die Kernaufgaben sind selbstverständlichReservierung und Empfang. Aber auch in den Bereichen Küche, Service,Housekeeping, Warenwirtschaft und Marketing wirst du umfassend ausgebildet.Nur so kannst du die Schnittstellen zwischen den Abteilungen überblicken und dafürsorgen, dass alle gut zusammenarbeiten.Die Welt der Hotellerie ist spannend, herausfordernd - und ein Erlebnis! Dieses Buchist dir dabei ein wertvoller Begleiter - viel Freude damit

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
496
Taal:
Duits

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783991513209
Verschijningsdatum:
8/04/2024
Uitvoering:
Boek
Afmetingen:
210 mm x 17 mm
Gewicht:
1104 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 92 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.