Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Dynamic Models of Advertising Competition

Open- And Closed-Loop Extensions

Gary M Erickson
Hardcover | Engels | International Quantitative Marketing | nr. 4
€ 139,95
+ 279 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

For years, I have been impressed by how dynamic markets are. Marketing strategies are rarely successful without adjustments over time, and marketing managers need constantly to monitor, and anticipate when possible, important changes in the marketing environment, so that they can adapt their marketing strategies to changing market conditions. It strikes me as important that the dynamic elements of marketing be modeled and studied, and a significant part of my research activity has been dedicated to exploring the nature and implications of dynamic marketing strategies. The marketing field has used various models and methodologies in the attempt to understand dynamic markets. I must thank my dissertation advisor, Dave Montgomery at Stanford, for originally turning my attention toward time-varying parameter models some 14 years ago. From that plat- form, I have proceeded to search for models that capture the essence of dynamic marketing, as well as for methodological tools, empirical as well as analytical, that allow insightful study of such models.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
122
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 4

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780792391463
Verschijningsdatum:
31/08/1991
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
161 mm x 245 mm
Gewicht:
390 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 279 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.