• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Digital Games as History

How Videogames Represent the Past and Offer Access to Historical Practice

Adam Chapman
Paperback | Engels | Routledge Advances in Game Studies
€ 60,45
+ 120 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book provides the first in-depth exploration of video games as history. Chapman puts forth five basic categories of analysis for understanding historical video games: simulation and epistemology, time, space, narrative, and affordance. Through these methods of analysis he explores what these games uniquely offer as a new form of history and how they produce representations of the past. By taking an inter-disciplinary and accessible approach the book provides a specific and firm first foundation upon which to build further examination of the potential of video games as a historical form.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
290
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138597822
Verschijningsdatum:
25/04/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 226 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 120 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.