Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Depth Public Relations

After the Masquerade

Johanna Fawkes
€ 168,95
+ 337 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Contemporary global culture, rooted in neoliberalism and free market forces, increasingly emphasises appearance over substance. People and organisations are judged by image and reputation while social media encourages and enables us to develop our own public persona.

This book explores the rise of promotional communication with a particular focus on public relations (PR) and its role. Organisations, from local charities to multinational corporations, employ professional PR staff to manage promotional communication, and even public institutions must position themselves in the marketplace to secure funding and approval. To what extent has PR contributed to this culture of display, this masquerade of emptiness?

This book argues that the climate crisis demands not more performance but a new approach, one of 'depth public relations'. This concerpt builds on ideas not only from public relations, but also psychology, sociology and philosophy, as well as introducing the voices of climate activists and others seeking a deeper relationship with the human and non- human worlds.

The proposed principles of depth public relations offer suggestions for theory and practice, with profound implications for PR and related fields, and will interest all scholars of the changing communication environment.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
198
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780815358732
Verschijningsdatum:
23/12/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
471 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 337 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.