Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Customer Science

Behavioral Insights for Creating Breakthrough Customer Experiences

Alexander Chernev
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Customer Science examines the strategic principles that define the customer experience. Building on the recent findings in the domains of behavioral economics and social psychology, Customer Science discusses the customer experience from three different perspectives: what customers do-how they identify a problem, seek a solution, and interact with the offering; what they think and feel during this process-how they evaluate different market offerings; and what motivates their behavior-why they act the way they do. In this context, it examines all components of the customer experience-from activating a need to buying a company's offerings, to becoming a loyal customer and advocate for the company. The different stages of customer interaction with the company and its offerings are presented in the form of a customer experience map, which functions as the organizing principle for this book. The customer experience map is the blueprint for understanding the different stages of the customer experience and facilitating managerial decision making at each stage. The customer experience map is also the foundation of the customer experience canvas, a practical tool to identify the key questions managers should ask as they strive to create impactful customer experiences.


Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
230
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781936572755
Verschijningsdatum:
26/07/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
190 mm x 235 mm
Gewicht:
403 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.