Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Customer Lifetime Value

The Path to Profitability

V Kumar
Paperback | Engels | Foundations and Trends(r) in Marketing | nr. 5
€ 83,95
+ 167 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Customer Lifetime Value - The Path to Profitability reviews the CLV metric in particular. Approaches to computing CLV and the concept of customer equity are discussed in detail. Specifically, this monograph provides the methods of measuring CLV, the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organization in implementing a CLV-based framework. The author details the importance of CLV as a metric in a marketer's toolkit and how it is relevant to managing customers. Customer Lifetime Value - The Path to Profitability answers the following questions: What is the value of a customer? Can customers be evaluated based only on their past contribution to the firm? Which metric is better in identifying the future worth of the customer? These are the questions a firm has to deal with before assessing the value of its customers. The author shows that the value of a customer is the value the customer brings to the firm over their lifetime. Therefore, we need a metric that can objectively measure future profitability of the customer to the firm. Customer lifetime value (CLV) helps managers make informed business decisions.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
112
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 5

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781601981561
Verschijningsdatum:
14/08/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
167 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 167 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.