• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Consumer Sensory Testing for Product Development

Anna V a Resurreccion
Hardcover | Engels | Chapman & Hall Food Science Book
€ 166,45
+ 332 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book provides comprehensive information on all aspects of consumer affective testing, including principles, application and implementation of consumer affective tests, data collection, statistical analysis, and interpretation of results. New approaches not previously covered in the literature include: 1) methodologies for testing of young children and the elderly and issues related to testing with individuals in these age groups, 2) an in-depth discussion of the development and maintenance of a consumer database, 3) qualitative consumer research methods, 4) simulated supermarket setting tests, and 5) use of mobile laboratory in consumer tests.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
254
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780834212091
Verschijningsdatum:
30/06/1998
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
164 mm x 241 mm
Gewicht:
535 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 332 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie april
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.