Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Aujourd’hui, le Marketing Direct est le premier média de France. Au-delà de ses techniques spécifiques décrites dans de nombreux livres, ces « Confidences en Direct » apportent quelques conseils supplémentaires, une incitation à la réflexion et surtout un éclairage inédit et inattendu sur les rapports entre un annonceur et son agence de marketing direct. Vous saurez tout sur la vie au quotidien dans une agence : comment tirer le meilleur parti des créatifs, comment se déroule une compétition, comment écrire une « recommandation qui gagne », quelles sont les différences entre la création en marketing direct et en publicité générale, comment déjouer les pièges des consultations et des « charrettes », les types de clients, les types d’agence, etc.