Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is a modern, professional and practical approach to crisis management from a leading expert. The book examines the impact of a crisis - big or small - and the threat of negative publicity to corporate reputation. Most companies have no crisis management plans and hope that disaster will never strike. The author argues that consumerism, legislation, environmentalism, pressure groups, and investigative media all necessitate the development of a crisis communications plan. With a well thought out and practical plan the author shows how a crisis can be managed effectively or even turned to advantage through publicity giving the company's reputation a long term boost. Case studies examine the activities of 6 companies facing crises and the lessons to be learned from their approaches. Useful checklists are included as a handy quick reference for the practising PR professional.