Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The notion of the individual creator, a product in part of the Western romantic ideal, is now troubled by accounts and explanations of creativity as a social construct. While in collectivist cultures the assimilation (but not the denial) of individual authorship into the complexities of group production and benefit has been a feature, the notion of the lone individual creator has been persistent. Systems theories acknowledge the role of others, yet at heart these are still individual views of creativity - focusing on the creative individual drawing upon the work of others rather than recognizing the mutually constitutive elements of social interactions across time and space. Focusing on the domain of music, the approach taken in this book falls into three sections: investigations of the people, processes, products, and places of collaborative creativity in compositional thought and practice; explorations of the ways in which creative collaboration provides a means of crossing boundaries between disciplines such as music performance and musicology; and studies of the emergence of creative thought and practice in educational contexts including that of the composer and the classroom. The volume concludes with an extended chapter that reflects on the ways in which the studies reported advance understandings of creative thought and practice. The book provides new perspectives to our understandings of the role of collaborative thought and processes in creative work across the domain of music including: composition, musicology, performance, music education and music psychology.