Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
CONCEPTUALISING CHALLENGES AND NEGOTIATIONS FOR WOMEN IN HIGHER EDUCATION 1 2 3 Pamela Cotterill, Sue Jackson and Gayle Letherby 1 2 3 Staffordshire University; Birkeck, University of London; University of Plymouth INTRODUCTION Despite the historical tradition of academia as a male space (Evans, 1995; Abbott et al, 2005; Stanley, 1997; Letherby, 2003) it is possible to argue that the expansion of higher education in the 1980s and 1990s benefited women more than it did men. By 1995 there were two and a half times more women in the academy than in 1970/1 (Abbott et al 2005), and in the decade to follow the numbers of women undergraduate students had overtaken men with a substantial minority of these being older, non-standard entrants. Furthermore, as Paula J Caplan (1997: 3) argues: Visions of the academic life draw us women toward it, picturing an intellectual community whose members search with passion and integrity for Truth and Knowledge. We imagine that in academia we shall find freedom from bias, freedom from worldly struggles of power and wealth, freedom to choose what to study and what to say, and an environment characterized by tolerance and openness, where everyone's energy is focused on the open exploration of ideas. However, whilst this may be the vision for some women, it is important not to view this widening of female participation in higher education through 'rose tinted glasses'.