Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa

Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa

Innovative Approaches

Charles Blankson, Stanley Coffie
Paperback | Engels | Routledge Studies in Marketing
€ 56,95
+ 113 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Brand management to sustain corporate reputation and customer loyalty is



essential for both multinationals and indigenous fi rms in Africa. This book



provides a practical overview of country branding and positioning activities



in Africa, based on a broad defi nition of base of the pyramid (BoP) marketing,



which includes both goods and services, as well as business-to-business marketing,



corporate branding, and country branding.



The text highlights branding strategies that can be adopted in BoP markets, as



well as marketing mix strategies appropriate for much of the continent. Taking



into account the role of social networks, culture, and religion, the book explores



avenues for developing and building competitive advantage, and how African



countries can leverage country branding as part of the development process.



The book is ideal for researchers, educators and advanced students in



international marketing, management, and brand strategy who are interested in



the unique branding characteristics of the African continent.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
152
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367777531
Verschijningsdatum:
1/04/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
235 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 113 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.