Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Since its introduction over 50 years ago, the A-level has been a constant subject of debate in schools, HE and government. Sometimes hailed as a 'gold standard', there is now intense speculation about the future of the A-level in particular, but also about post-14 qualifications in general. The furore about quality and standards which accompanies each year's A-level results has become an annual fixture in the UK press calendar. With the introduction of Curriculum 2000, and an increasing number of calls for Baccalaureate-style examinations, vocational qualifications and more, the need for serious debate - and change in this field is clear. Based on primary research by two of the leading commentators on the qualifications, this book is a wide-ranging and critical view of the fundamental approaches of the education system in Britain today. With government action on this subject looking inevitable, this will be a challenging and important book for anyone interested in this debate.